FAQ/NAJČASTEJŠIE KLADENÉ OTÁZKY

Robíte aj gravírovanie? 
Áno, všetky informácie k službe Gravírovanie nájdete v sekcii Gravírovanie. Upozorňujeme, že pri gravírovaní je platba možná iba bankovým prevodom  a vopred, aj keď sa snažíme Vaše objednávky vybavovať rýchlo, dodanie sa v prípade Gravírovania môže predĺžiť o 14 dní. 

Robíte náramky pre deti/novorodencov?
 Každý náramok je možné nastaviť potiahnutím celého uzlíka a šnúrky a prispôsobiť tak veľkosti ruky. Samostatné náramky pre dieťa v ponuke nemáme, ale je možné ich zakúpiť ako set v kolekcii Mama et Bebe kde je náramok aj pre dospelého a dieťa. 

Je potrebné dávať dole náramok pred kúpaním/sprchovaním?
 Náramky sú vyrobené zo striebra 925 a pozlátené 24-karátovým zlatom. Nie je nutné dávať ich dole pred kúpaním. Opotrebovanie nastáva len prirodzeným pôsobením času a zaobchádzaním s náramkom.

Čo ak sa mi náramok rozviaže hneď pri prvom nasadzovaní? 
Náramky sú vyrábané z najkvalitnejších materiálov a podobný problém sa ešte nikdy nestal. Ale kedže "nikdy nehovor nikdy", v prípade, že podobný problém nastane, kontaktujte nás mailom na info@happystore.sk alebo telefonicky a problém spoločne vyriešime. 

Čo ak sa mi šnúrka pretrhla? 
Ak sa šnúrka rozrthla samovoľne a nie vašim poškodením, taktiež nás kontaktujte na info@happystore.sk 

Koľko trvá dodanie?
Dodanie tovaru, ktorý je skladom trvá od 3 - do 14 pracovných dní. Zásielky tovaru skladom odosielame ihneď. V prípade tovaru, ktorý je na predobjednávku tovar odosielame hneď po doručení distribútorom. Spravidla je doba dodania v prípade predobjednávok od 2-4 týždňov. Robíme však všetko, čo je v našich silách aby bola doba dodania čo najkratšia. 

Ako môžem tovar zaplatiť?
Poskytujeme možnosť platby na dobierku, bankovým prevodom alebo v hotovosti pri osobnom odbere. V prípade predobjednávok a gravírovania akceptujeme iba platbu vopred a bankovým prevodom.

Čo ak chcem tovar vrátiť alebo reklamovať? 
Informácie o vrátení/reklamácii tovaru, zrušení alebo zmene objednávky nájdete tu