REFRESH NÁRAMKU
Služba Refresh náramku zahŕňa výmenu opotrebovanej šnúrky + prečistenie kovových komponentov náramku. Farbu šnúrky je možné vymeniť len v rovnakej farbe, prípadne vo farbách v akej je daný náramok dostupný.
V prípade otvorenia uzlíka na náramku sa jedná o klasickú reklamáciu a táto je bezplatná. V takom prípade vyplňte reklamačný formulár a zašlite ho spoločne s náramkom na našu adresu.
POSTUP ZADANIA OBJEDNÁVKY:
Službu Refresh náramku vložte do košíka ako klasický produkt, zadajte objednávku, následne vypíšte SERVISNÝ FORMULÁR - HAPPYSTORE kde uvediete detaily, číslo objednávky a zašlete ho spoločne s náramkom na našu adresu.Vždy zasielajte všetky časti náramku vrátane prívesku loga. V prípade objednávky refreshu náramku odporúčame objednávať si službu samostatne, bez pridania ďaľších produktov, ktoré by sme Vám zaslali až spoločne s náramkom na refresh, čo by mohlo predĺžiť dobu dodania ostatých produktov v objednávke.
POSTUP:
1. Tovar, ktorý chcete vrátiť zabaľte a spolu so Servisným formulárom a podajte na najbližšom podacom mieste Zásielkovne.
2. Stačí ak obsluhe podacieho miesta nahlásite náš unikátny kód: 96658929
3. Obsluha podacieho miesta vytlačí štítok, nalepí ho na zásielku a Vám podá potvrdenie o prevzatí zásielky. Nič nehradíte a nevznikajú Vám tak žiadne dodatočné náklady.
PROSÍME NEPOSIELAJTE NÁM BALÍKY POŠTOU - ALE IBA PROSTREDNÍCTVOM ZÁSIELKOVNE.
Cena 13€ je vrátane poštovného, službu je možné uhradiť len vopred, prevodom na účet alebo platbou kartou.
Kategória: | SLUŽBY |
---|